Automatiek De Muur in Hengelo

Hoe was jouw ervaring?

4 positieve stemmen5 negatieve stemmen
Recensie schrijven

Contactgegevens

Adres

Eigenschappen

  1. Overnachten

Community

Hoe was jouw ervaring?

4 positieve stemmen5 negatieve stemmen
Recensie schrijven

Statistieken

  • Eten & drinken 6,8
  • Sfeer 6,3
  • Service 6,8
  • Prijs / kwaliteit 6,9
Het eindcijfer is 6,8. (Minimum: 1, Maximum: 10)
Verdeling van de eindcijfers

Hier zie je hoe de meningen over dit restaurant verdeeld zijn.

1 1
2 0
3 0
4 2
5 2
6 0
7 0
8 0
9 2
10 2
Verloop van restaurantwaardering

Hier zie je hoe de waardering van het restaurant door de tijd verloopt.

1170673463 50
1181805685 50
1192937907 50
1204070129 50
1215202351 50
1226334573 50
1237466795 97
1248599017 97
1259731240 96
1270863462 61
1281995684 78
1293127906 76
1304260128 76
1315392350 76
1326524572 72
1337656794 77
1348789017 60
1359921239 60
1371053461 60
1382185683 65
1393317905 65
1404450127 65
1415582349 71
1426714571 71
1437846794 71
1448979016 71
1460111238 41
1471243460 45
1482375682 54
1493507904 54
1504640126 54
1515772348 64
1526904571 64
1538036793 64
1549169015 64
1560301237 64
1571433459 64
1582565681 64
1593697903 64
1604830126 64
1615962348 64
1627094570 64
1638226792 64
1649359014 64
1660491236 64
1671623458 64
1682755680 64
1693887903 64
1705020125 64
1716152347 64

Recensies

  1. Fatma Yilmaz

    De persoon die achter de balie stond was zeer onverschillig en had een zeer lakse houding. Ik was ontevreden over de patat, waar een gedeelte voor een 2e keer teruggegooid was in het vet. In 't geheel was de patat niet te eten. Helemaal donkerbruin en verbrand. Dit gaf ik aan, maar het zou de kwaliteit zijn die ze leverden, pech dus (geciteerd).

    Ik vroeg hem of ze iedere ontevreden klant zo behandelden en dat ze zo veel klanten zouden verliezen. Ik wilde de baas spreken. Hij beweerde zelf de baas te zijn. Nou kun je mij van alles wijs maken, maar geen enkele baas wilt 1 klant kwijtraken met die nonchalante houding van hem. Dus Baas.. Mocht je dit lezen? Dan zou ik eens serieus om tafel gaan zitten met je medewerkers en bespreken hoe je met je klanten om moet gaan. Want je medewerkers helpen je zaak om zeep.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  2. maarten

    Het eten is er redelijk. De patat is vaak flauw, maar met dubbel zout is het wel te eten. Het personeel vind ik chagrijnig. Ik eet er vaker, maar de patat is meerdere keren slap en slof geweest. De snacks zijn van goede kwaliteit, maar ik ga liever naar de concurrent. Is toch goedkoper..

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer 1
    • Service 5
    • Prijs / kwaliteit 3
    4,2
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  3. Fantstische frites, heerlijke saus, vooral de pinda.
    Lekker warm en niet te dun.

    Scherpe prijzen.

    Met koud weer alleen jammer dat je buiten staat, maar wanneer het druk is, is het altijd gezellig buiten.

    Vrolijke meiden daar.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 10
    9,3
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  4. Deze toko loopt vooral op vrijdag- en zaterdagavond als een tierelier. Als je aangeschoten of dronken bent laten je smaakpapillen je in de steek, wat verklaart dat het er dan zo druk is. Ik heb er een keer een patatje pindasaus besteld, maar die pindasaus was lauw en waterig. Het zag er verder wel redelijk netjes uit...

    • Eten & drinken 4
    • Sfeer -
    • Service -
    • Prijs / kwaliteit 6
    5
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  5. Op zaterdag hier een patat met en een frikandel speciaal gegeten.

    Heerlijk. Goed gebakken en niet te zout.

    Heel aardig personeel. Leuke meiden. Alle aandacht voor de klanten. Super.

    Kom zeker terug.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 8
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 10
    9,3
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  6. Vanmiddag kroketje getrokken, wat een ranzige zooi daar!

    Klef ding, raampjes waren smerig.

    Jammer, zal hier niet snel meer iets halen.
    Heb een maandje geleden een frietje gehad waar veel te veel zout opzat. Daar heb ik wat van gezegd, maar toen keek die jongen me raar aan, dacht toen : sonja, niet zeuren gewoon opeten...
    Maar na vandaag weer zo'n teleurstelling is het afgelopen.
    Ik ga hier niet meer naartoe.

    • Eten & drinken 3
    • Sfeer 4
    • Service 3
    • Prijs / kwaliteit 5
    3,9
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  7. geweldig voedsel!!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  8. geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  9. Karl Iron

    totaal indruk is matig

    • Eten & drinken -
    • Sfeer 5
    • Service -
    • Prijs / kwaliteit 5
    5
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen