Hoe was jouw ervaring?

4 positieve stemmen5 negatieve stemmen
Recensie schrijven

Contactgegevens

Adres

La Gondola laten bezorgen?

Online eten bestellen

Openingstijden

ma 16:00 - 22:00
di 16:00 - 22:00
wo 16:00 - 22:00
do 16:00 - 22:00
vr 16:00 - 22:00
za 16:00 - 22:00
zo 16:00 - 22:00
Meer openingstijden

Wij serveren

Service
  • Bezorgen

Eigenschappen

  1. Overnachten

Openingstijden

ma 16:00 - 22:00
di 16:00 - 22:00
wo 16:00 - 22:00
do 16:00 - 22:00
vr 16:00 - 22:00
za 16:00 - 22:00
zo 16:00 - 22:00
Meer openingstijden

Community

Hoe was jouw ervaring?

4 positieve stemmen5 negatieve stemmen
Recensie schrijven

Statistieken

  • Eten & drinken 8,4
  • Sfeer 5,4
  • Service 6,7
  • Prijs / kwaliteit 7,3
Het eindcijfer is 7,8. (Minimum: 1, Maximum: 10)
Verdeling van de eindcijfers

Hier zie je hoe de meningen over dit restaurant verdeeld zijn.

1 0
2 3
3 0
4 0
5 2
6 0
7 0
8 0
9 1
10 0
Verloop van restaurantwaardering

Hier zie je hoe de waardering van het restaurant door de tijd verloopt.

1278270598 24
1287207303 24
1296144009 24
1305080715 24
1314017420 43
1322954126 41
1331890832 40
1340827538 45
1349764243 42
1358700949 42
1367637655 42
1376574361 35
1385511066 35
1394447772 35
1403384478 35
1412321183 35
1421257889 35
1430194595 35
1439131301 35
1448068006 35
1457004712 35
1465941418 35
1474878124 35
1483814829 35
1492751535 35
1501688241 35
1510624947 35
1519561652 35
1528498358 35
1537435064 35
1546371769 69
1555308475 65
1564245181 61
1573181887 50
1582118592 43
1591055298 43
1599992004 43
1608928710 41
1617865415 30
1626802121 40
1635738827 40
1644675533 38
1653612238 44
1662548944 39
1671485650 39
1680422355 45
1689359061 41
1698295767 41
1707232473 41
1716169178 74

Recensies

  1. Ella kalkman end. Seele

    Heerlijke pizza's en super service. Voor ons nog steeds de BEST!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer -
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 9
    9,4
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  2. Pieter M.

    8 punten
  3. 3 pizza's besteld en langer dan een uur gewacht op bezorging en 1 van de pizza's ontbrak. Op die 3e pizza nog weer langer dan een half uur moeten wachten en alleen een 'sorry' gekregen. Een kleine tegemoetkoming, bv een gratis drankje, zou erg op zijn plek zijn geweest. Slechte klantenbinding

    • Eten & drinken -
    • Sfeer -
    • Service 2
    • Prijs / kwaliteit -
    2
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  4. Gerjan

    3 punten
  5. Had een pizza besteld voor 19.15, om 19.45 was mijn pizza er nog niet. Ik had gebeld en ze zouden binnen 15min bezorgen. Uiteindelijk was de pizza er om 20.20, zonder saus en lauw. De telefonist was wel aardig.

    • Eten & drinken 3
    • Sfeer -
    • Service 5
    • Prijs / kwaliteit 1
    2,3
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  6. Jelmer Carrière

    Al jaren 1 van onze favoriete bezorg pizzerias maar na gisteren bestellen we nooit weer. Rond half 6 besteld en om 7 uur nog geen pizza. Even gebeld hoe het er met onze bestelling voor stond. Kregen te horen dat het erg druk was (dat kan inderdaad een keer gebeuren) maar dat onze pizza nu de oven in ging. Zou dus niet lang meer duren.

    Een uur later nog steeds geen bezorger gezien. Weer even gebeld en kreeg te horen dat onze pizza's nu gemaakt werden. Benoemd dat ik dit er vreemd vind gezien ze een uur geleden al in de oven lagen. Geprobeerd uit te leggen dat ze misschien eerlijk moeten zeggen wanneer het erg druk is en niet klanten voor de gek moeten gaan houden met "uw pizza gaat net de oven in" Medewerker aan de andere kant van de telefoon liet ons ook niet uitpraten toen we dit probeerde uit te leggen en verbrak uiteindelijk de verbinding. Nog nooit zo asociaal behandeld als klant.

    In de auto gestapt en bij de pizzaria langs gegaan om toch aan te geven dat dit geen behoorlijke omgang met de klanten is en ons geld terug gevraagd. Bleek dat de pizzaria wel de tijd had om tussendoor thuisbezorgd te bellen en door te geven dat de bestelling geannuleerd is en het geld teruggestort moest worden. Waarom dan niet even de tijd nemen om je klanten te bellen dat het wat langer gaat duren dan gepland. Nog nooit zo onbeschoft behandeld en kon geen excuus of sorry vanaf. Eigenaar (wie ik tijdens 2e keer bellen aan de lijn had) heeft ons zien komen en vertrekken en gaf er geen moer om. Een jonge medewerker deed nog zijn best wat begrip te tonen maar dit kwam niet meer over.

    Zonde.

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 4
    5
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  7. Hanan Sisi

    3 punten
  8. Jolanda

    Erg wisselende kwaliteit, maar het toppunt was vandaag. Na een uur wachten werden we keurig gebeld met excuses dat het zo lang geduurd heeft, maar de bezorger is nu onderweg. Top! Dachten we... Na een kwartier werden we weer gebeld, met excuses dat het zo lang duurde, maar de shoarma is op en ze kunnen ons blij maken met kip??? Wij aangegeven dat de bestelling onderweg zou zijn. Eind discussie aan de kant van Gondola onderling en nee hoor, geen shoarma. Nu bellen we zelf terug en raad eens... De bestelling is onderweg. Gevraagd of dit dan de kip is die we niet wilden en nu weten ze het zelf geloof ik niet meer. Waardeloze leugenaars, anderhalf uur gewacht en geen eten. Had bij bestellen dan gezegd dat je geen shoarma hebt.

    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  9. Bijna 2 (!) uur gewacht op mijn pizza.

    Hij was te eten, maar niet zo briljant lekker dat het die 2 uur goed maakt.

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer -
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit -
    5
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  10. Wat een slechte bezorgservice.

    3 kwartier lijkt me goed. Maar als je dat dan zegt moet het geen anderhalf uur duren.

    En de pizza was ook niet om over naar huis te schrijven.

    • Eten & drinken 4
    • Sfeer -
    • Service 2
    • Prijs / kwaliteit 1
    2,4
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen